Het is tijd om computers aan te kopen binnen jouw bedrijf. Geen gemakkelijke denkoefening. Je moet namelijk rekening houden met verschillende profielen en functies. Voor wie vaak de baan op moet, is de laptop alvast de populairste keuze. Maar welke laptop moet je kiezen?
Typische voorbeelden van echte kilometervreters zijn managers en salesprofielen. Zij vormen de meest directe link met de (potentiële) klant. Gewapend met cijfers en illustraties en een grote dosis overtuigingskracht proberen zij de klant aan boord te halen of te houden. Een professionele indruk nalaten, is dus van cruciaal belang.
Kies voor kwaliteit
Time is money. Je laptop moet om te beginnen dus beschikken over een degelijke processor. Je wil namelijk niet dat het minuten duurt voordat je presentatie verschijnt of dat je pc vastloopt bij het openen van grotere bestanden.
Maar ook een duidelijk beeldscherm is belangrijk, zodat je vergaderpartners vanuit elke hoek kunnen meevolgen op je scherm. Is je publiek iets groter? Dan zijn deze presentatieoplossingen misschien wel iets voor jou.