“Ik ben mijn carrière bij een vorige werkgever begonnen met de assemblage van pc’s. Hier leerde ik Mark Ponet kennen, nadat ik bij hem had gesolliciteerd in mijn trouwkostuum. Toen Mark besloot om een eigen bedrijf op te richten, was ik ondertussen planner bij de technische dienst. Iets later kreeg ik telefoon van Mark met de vraag of ik bij ITC wou beginnen. Ik antwoordde toen dat ik tijd nodig had om erover na te denken, maar van zodra ik had afgelegd, deed ik een vreugdedansje naast mijn bureau. Ron, Marc, Mark en ik waren voordien namelijk al collega’s, dus we kenden elkaar goed. Daarom was het eigenlijk geen moeilijke beslissing.”
“Zo ben ik 1 jaar na de oprichting bij ITC begonnen. ITC was toen nog niet zo groot als vandaag. Destijds zaten we met ongeveer 12 collega’s in een kantoor in Halen. Ik heb bij ITC nooit het gevoel gehad dat ik een nummertje ben, want iedereen is hier om zijn of haar hobby te doen. Die liefde voor IT en de motivatie die daarbij hoort zorgt ervoor dat we onze klanten EN elkaar met veel plezier helpen.”
“Het draait niet enkel om verkopen”
“In mijn beginjaren bij ITC was ik planner, maar tegenwoordig zit ik als technisch consultant meer op de baan. Ik ben voornamelijk bij klanten, maar wanneer nodig spring ik ook in op de helpdesk. Ik ben graag tussen de mensen, bij collega’s, maar ook bij de klant voel ik me thuis. Ik ben tevreden als ik een klant kan helpen. Het draait niet enkel om verkopen, maar om klanten te ondersteunen en te ontzorgen. Op lange termijn brengt dat het meeste op.”