“Alles zat een beetje overal”
Een klein bedrijf kan je Cent Pur Cent zeker niet meer noemen. Met intussen een 20-tal medewerkers, een eigen kantoor en magazijn en meer dan 600 farmaceutische klanten per jaar, gaat het hard.
“Op een bepaald moment moest ik wel even voor mezelf op de rem gaan staan. Met de cashflow en de liquiditeit zat het prima, maar op vlak van organisatie moesten we nog vele stappen zetten. Zeker wat onze IT-infrastructuur en al het digitale betrof.”
“Tot voor kort werkten we quasi zoals vier jaar geleden, toen we nog maar tien apotheken per jaar bedeelden. Bestanden stonden veilig, maar een beetje overal opgeborgen. Als een collega haar paswoord kwijtspeelde, zaten we meteen met een probleem. En als we wilden communiceren over onze acties en workshops, of de feestdagen kwamen eraan, dan moesten onze collega’s individueel beginnen sleutelen aan hun mailinstellingen.”
“We weten precies bij wie we moeten zijn”
“Hoe drukker het werd op de werkvloer, hoe minder evident deze gang van zaken natuurlijk werd. Dus gingen we begin dit jaar op zoek naar een IT-partner die onze communicatie kon ondersteunen en al onze data kon centraliseren. Kortom, een partij die onze workflow een pak overzichtelijker kon maken.”
“Al snel kwam ik in contact met Inneke Ponet, bestuurder bij ITC. De eerste indrukken zaten meteen goed en niet veel later gingen we de samenwerking met hen aan. Hun manier van opvolgen is precies wat we nodig hadden. Ad hoc, kort op de bal en een directe communicatielijn. In gewone mensentaal. We weten altijd precies bij wie we moeten aankloppen binnen ITC. Of het nu gaat om een technische issue of een salesgerelateerde vraag. Da’s een fijn gevoel. En bij dringende problemen kunnen we ook altijd terecht op hun 24/7 helpdesk.”