“Ventje, tentje, centje”
Om van zoveel merken als merkpartner gevraagd te worden, moet je natuurlijk een onberispelijke staat van dienst hebben en een hoge klanttevredenheid realiseren. Hiervoor hanteren Giuseppe en Annamaria Di Nitto een simpel principe bestaande uit 3 basiszaken: ventje, tentje en centje. Di Nitto zet de juiste personen met het juiste kapitaal op de juiste locatie om de klanten te bedienen. “Je mag het mooiste bedrijf ter wereld hebben, zonder klanten houdt dat snel op. Je hebt een trouwe en goede groep aan klanten nodig om een bedrijf succesvol te maken. Dat gaat enkel door een uitstekende service en dienstverlening.”
“Met zoveel merken hebben wij permanent nieuwe modellen en meestal ook de ideale oplossing voor de klant. Stel dat de klant na een paar jaar toch wil overstappen naar een ander merk kunnen wij telkens opnieuw voor diezelfde klant blijven leveren. De klant kan van merk wisselen en toch bij eenzelfde aanspreekpunt blijven.”