De grote voordelen van een Alcatel tefooncentrale?
Onlangs voegden we de telefooncentrale van Alcatel toe aan ons productgamma. En dat heeft meerdere goede redenen.
Wie Alcatel zegt, zegt natuurlijk meteen telefonie. Wat dit merk zo sterk maakt, is dat ze altijd zijn blijven focussen op hun core business. Zonder stil te blijven staan, want ze schatten perfect in waar elke nieuwe generatie gebruikers nood aan heeft. In het geval van de Alcatel telefooncentrale vertaalt zich dat in meerdere ijzersterke features en voordelen.
1. Draadloze technologie op zijn best
Vaste toestellen op de werkvloer zijn een optie, maar zeker geen must. Dankzij de integratie van draadloze DECT-toestellen en smartphones zijn je werknemers overal bereikbaar: thuis, aan hun bureau, op de weg of in een enorme opslagplaats. Geen heen-en-weergeroep, geen we bellen u zo snel mogelijk terug, gewoon altijd en overal iemand die bereikbaar is en opneemt.
2. Nummerkeuze en maximale bereikbaarheid
Wil je privénummers en werknummers strikt gescheiden houden? De Alcatel telefooncentrale maakt dit perfect mogelijk. Dankzij de bijhorende Rainbow-app stel je eenvoudig in welk telefoonnummer je ontvanger te zien krijgt.
Ook mogelijk via de app: geef een oproep rechtstreeks door aan je collega. Vakantieplannen of in ziekteverlof? Laat je oproepen automatisch doorschakelen tijdens je afwezigheid. Geen doodlopend straatje voor je klant of zakelijke partner, geen overbodig telefoonverkeer meer.
3. Bellen vanop iedere drager
Met de Alcatel telefooncentrale is het mogelijk om in te bellen met je vast toestel en smartphone, maar evenzeer vanop een laptop of pc. Aan de hand van een gebruiksvriendelijke en intuïtieve webinterface voer je niet alleen je telefoongesprekken, je beheert ze ook vanop je werkstation. Je afwezigheden of voicemailberichten beheren tot de functies van je toetsen op je vast kantoortoestel instellen: blijf flexibel bereikbaar van waar dan ook.
Lees ook: Telefooncentrale voor bedrijven: met welke uitdagingen worstel jij?