Het fysieke samenwerken op de werkvloer wisselt de laatste jaren steeds vaker af met online samenwerken. Online meetings met eigen collega’s of met externe partners winnen terrein en hetzelfde geldt voor online samenwerken. Tegelijkertijd blijft het belangrijk om ook telefonisch goed bereikbaar te blijven en professioneel voor de dag te komen.
Data en documenten verhuizen massaal naar de cloud en dat maakt de weg vrij voor eenvoudig online samenwerken. Bestanden uploaden, delen en in realtime samenwerken, of er nu 10 meter of 10.000 kilometer tussen zitten: het geeft je als bedrijf extra bewegingsvrijheid en levert je extra efficiëntie op. Wij begeleiden je graag binnen dit digitaliseringstraject.
En ook thuiswerken kende een ongeziene boost. Hoe garandeer en bewaak je als werkgever de goede workflow wanneer een deel van je werknemers thuis zitten en een deel ervan op de werkvloer? Welke soft- en hardware zet je best in en hoe laat je ze zowel praktisch als economisch optimaal renderen? Wij begeleiden je hier graag in.