“De kracht van Group I.N.C. ligt zeker en vast in de passie voor vastgoed. Je moet van huizen houden om in onze schoenen te staan. Mijn eerste huis heb ik zelf gebouwd, van de funderingen tot de dakpannen.” vertelt Rudy Hendrix. “Naast onze passie, ligt de sleutel tot ons succes in een stabiel en loyaal team. Zo leveren we een degelijke service zonder de typische ‘verkooppraatjes’. Zo’n praatjes krijgt iedere vlotte verkoper over de tong. De klant overtuigen van onze kwaliteit en onze beloftes nakomen: dat is pas een troef! Deze visie heeft geresulteerd in een trouw klantenbestand en een stevige positie in de markt. Voornamelijk in de verhuurmarkt. Onze ambitie is om deze positie verder uit te bouwen en te blijven inzetten op de kwaliteit van onze dienstverlening.”
11.12.23
Group I.N.C.: “goed informeren is essentieel”
Group I.N.C. ontstond uit een diepgewortelde passie voor de vastgoedmarkt. Wat begon als een bescheiden onderneming, groeide uit tot een solide en gekende speler op de verhuurmarkt in Limburg en omgeving. Nico Coenen en Rudy Hendrix, gedelegeerd bestuurders bij Group I.N.C., doen hun verhaal uit de doeken en delen hun visie op digitale transformatie in het vastgoed.
“Met één druk op de knop”
“Ook in onze sector zijn we afhankelijk van een optimale werking van alles wat IT-gerelateerd is.” bevestigt Nico Coenen. “Ik denk daarbij aan onze website, digitale facturatie, softwarepakketten, enzovoort. Met één druk op de knop ontvangen we huurgelden van meer dan 1.000 huurders en met een andere knop gaat het naar alle eigenaars. Zo’n systeem moet draaien op een goede computer en server. Daarvoor kunnen we rekenen op een waardevolle partner: ITC. We werken al samen met Mark Ponet (accountmanager) en Ron Stevens (technisch consultant) sinds 1998. Onze samenwerking is gebaseerd op betrouwbaarheid en hoogwaardige IT-diensten. ITC houdt onze hele IT-infrastructuur up-to-date, ze zorgen voor onze online security en databeveiliging, telefonie…”.
Digitale transformatie in het vastgoed
“De digitale transformatie heeft ons niet alleen efficiëntie gebracht, maar ook veranderde communicatiepatronen. Klanten kunnen bijvoorbeeld ook online contact met ons opnemen, waardoor ons team zich vaker ongestoord kan focussen op hun dossiers. We kunnen het persoonlijk contact echter nooit wegdenken. Dat blijft de belangrijkste manier om onze klanten te adviseren. We blijven contact houden en gaan altijd zelf ter plaatse. Maar zonder digitalisatie zouden we daar wellicht geen tijd voor hebben. Vroeger konden we enkel adverteren in de krant. Tegenwoordig bereiken we digitaal veel sneller een ruimer publiek. Bij Group I.N.C. omarmen we deze evolutie volledig en vertrouwen we op ITC om ons hierin te begeleiden.”
Ook op zoek naar digitale begeleiding?
Bij ITC denken we mee met jouw bedrijf. Samen gaan we op zoek naar de ideale manier waarop jouw team iedere dag efficiënt, makkelijk en veilig kan werken. Neem contact op voor een persoonlijk gesprek.